بردیابردیا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

فرشته ی زمینی مامان و بابا

ما برگشتیــــــــــــــم دست و جیغ و هوراااا

1394/1/19 13:35
نویسنده : مامان بردیا
86 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلاااااام
سلام پسر خوبم
سلام دردونه ی مامان
الان دقیقن 8 ماه و 4 روزه که من و بابا حامد یه پسر داریم. مال خود خودمونه. بهترین و عزیز ترین داراییمونه.
خدا میدونه که چقدر ازون چیزی که فکر میکردم بهتر و زیبا تری پسرکم. انقدر خوبی که مامان همه ی وقتش رو یا با تو میگذرونه یا در کنار تو بغل
خلاصه که من و شما به اضافه ی بابا حامد، شدیم سه قلو های افسانه ای! خنده
خب بردونه ی مامان حالا برای خودش آقایی شده. کارای منم تقریبن رو روال افتاده. البته یه وقت فکر نکنی کارام کمتر شده ها؛ فقط لم کارا دستم اومده و شاید بتونم ازین به بعد هر از گاهی راجع به روزایی که سه تایی میگذرونیم مطلب بذارم.
الان که دارم این پستو میذارم ساعت نزدیک 2 صبحه و شمام تو صندلی غذات نشستی و داری بهونه میگیری. من حرفی ندارم که برای چندمین بار بریم و بخوابونمت ولی شک دارم تو هم دقیقن همینو بخوای! چشمک
مامان جونم انشالا که ازین به بعد بیشتر سر میزنم به وبلاگت
فعلن باید برم
هزار بار میبوسمت بند دلم بوس

پسندها (1)

نظرات (0)