بردیابردیا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

فرشته ی زمینی مامان و بابا

کیه کیه در میزنه؟؟ ^_^

1393/2/10 12:21
نویسنده : مامان بردیا
102 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی شما تو دل مامان یه کم بزرگتر شدی، یعنی از حدود 12 هفتگی به بعد میتونستم حس کنم که چیزی عوض شده و من دیگه در تنها ترین حالت، بازم تنها نیستم. اما هنوز نمیتونستم مطمئن باشم که این خود تویی!
تا اینکه از اوایل هفته ی 19، یعنی 26 اسفند به بعد دیگه میتونستم با اطمینان بگم این تویی که داری تو دلم تکون میخوری و به شکمم لگد میزنی. 
الهی من قربون قد و بالات بشم که دارم می میرم تا زودتر اون دست و پاهای کوچولوتو ببینم 
اوایل دوست داشتم دستم رو روی شکمم بذارم تا ضربه هاتو حس کنم و کمی از دلتنگیم کم شه اما حالا که برای خودت مردی شدی دوست دارم بشینم نگات کنم. فدای جوجه ی خودم بشم که هی نوک میزنه به دل مامانی 

راستی یه بازی هم با هم میکنیم: وقتایی که  داری وول وول میخوری، یه چیز کوچولو میذارم رو شکمم؛ تو تکونش میدی و تو دل منم قند آب میکنن 

پسندها (1)

نظرات (0)